Provade med Sakhi o Marussia

Det har gått väldigt bra mellan Sakhi och Marussia på slutet. Dom har kunnat vara ute i kattgården utan problem (fast så har det alltid varit), dom har kunnat äta sida vid sida och igår så åt alla 8 katterna samtidigt i köket utan problem.

Yngsta sonen hämtar in Sakhi från kattgården, ger honom till mig (som sitter i vardagsrummet med Kiaras nya familj) och allt är lugnt. Jag släpper till slut ner Sakhi och undrar samtidigt var Marussia är.

Svaret kommer bara ett par minuter senare då hon ser Sakhi i vardagsrumemt och flyger på honom. Jag blir ganska less på detta nu samtidigt som jag vet att Marussia gör rätt i att försvara sina ungar. Men Sakhi är den bästa bonuspappan man kan få, han är så fin och omhändertagande om dom små.

Såååå, just nu blir det till att koppla Marussia igen och ännu en gång muta dom med godsaker och mat och sakta arbeta ihop dom igen. Jag vet att det kommer funka bra när kullen flyttar - och nu dröjer det ju inte så länge till - men jag hade gärna haft att det hade funkat redan nu.

Kommentera här: