Fredagkväll

och allt är lugnt och stilla då katterna sover. Låg och vilade ett tag och då hade jag både Lady o Lufsen i sängen. Det är så mysigt tycker jag när dom ligger bredvid en, inte riktigt lika mysigt dock när man ska försöka sova och det är full fart på alla 5 kattungarna.

Igår var Sakhi in i vardagsrummet ett kort tag. Marussia sa ingenting utan lät honom hållas. Han blir mer modig mot kattungarna, sniffar på dom och tom tvättar lite grann. Men så fort någon av kattungarna sätter upp en tass mot honom eller låter så blir han rädd och går därifrån. Nåja, nu är det inte länge kvar innan alla kattungar har flyttat.

Jag ska försöka fånga Lady "in action" när man försöker ge henne en puss. Hon sätter upp tassarna på munnen och värjer sig. Det är så kul, det slår nästan aldrig fel!
1 seppo:

skriven

Lady lufsens husse skriver, jag sriver alldrig, lite nervös, hur gör man när man klipper deras klor?

Jag har ju alltid litat på nån annan, jag måste ju ta steget ända ut, hur gör man?

Kommentera här: