Vilken kattvecka

jag hittills har haft och kommer ha.

Testpersoner må/on, besök av Jenny med tjejer igår som hälsade på kattungarna + de vuxna katterna. Men jag tror nog att det var kattungarna som var den stora behållningen för tjejerna i alla fall.  Jag har fått tillåtelse till att lägga ut korten så då gör jag det. Fotograf är Jenny, bilderna är obearbetade.

Äldsta dottern med Lufsen (Anael)


Yngsta dottern med Lady (Galgaliel)


och så deras egen katt, Katten Larsson. På stamtavlan står det S*Laghamras Jason.


Kattbesök även idag och imorgon kommer Linda hit. Vi börjar med att fara till Carina och titta/fota hennes kattungar innan vi far tillbaka hit. Det ska bli så intressant att höra vad Linda tycker om våra katter och sen se hennes fina bilder på änglarna - som verkligen kan se oskyldiga ut.

Ha en riktigt trevlig helg och jag hoppas att det blir bättre väder än det är just nu, regn.

Kommentera här: