Att göra-listan

för idag bestod bla av kloklippning, borstning och även bada. Vi har idag badat killarna och det är klart att det är en väldigt stor skillnad på att få vatten över ryggen mot att bli duschad helt och hållet samt att dessutom bli tvättad med schampoo.

Överlag gick det bra, väldigt bra tom för att vara första gången tycker jag. Picasso var snällast, följt av Raphael (som dock pep lite men under duschningen för att ta bort schampoot var han lugn) och Lufsen. Både Raphael och Lufsen följde med stort intresse badningen av Picasso.

Jag skulle önska att ni köpare, om ni har möjlighet, fortsätter blöta ner dom. Det räcker med att duscha och det bara för att dom ska fortsätta vara van vid vatten.

Imorgon kväll hoppas jag hinna ta tjejerna. Då får äldsta sonen rycka in och hjälpa till, för vi är två som badar. Jag är för stel för att kunna göra det själv och det blir mycket mer avslappnat när man är två.

Här kommer bilder på bad-killarna. Picasso fick jag inte någon bra bild på, då han snabbt lade beslag på den bästa platsen, nämligen en varm förstärkare.


Raphael valde att gå in i tältet.


Lufsen hann jag bara fota uppifrån innan han sen försvann vidare.

Kommentera här: