Trillingar hos S*Fairlines

I måndags kom till slut mycket efterlängtade kattungar efter My och Bellman. Jag hade äran att få vara där och hjälpa till och var dit idag igen, då dom blev 2 dagar. Denna gång hade jag med mig kameran och tog några kort.

Jag har fått veta temat - som blir väldigt bra - men Carina har nog inte helt bestämt vilka namn det ska bli. Blir spännande att få veta vad dom kommer få heta, trillingarna. Vi satt och pratade idag om hur kärt barn har många namn och det stämmer verkligen! 

Här kommer först en kullbild på trillingarna, sen kommer ansiktsbilder på dom, en och en. Eftersom jag väntar på testpersoner har jag valt att köra auto på justeringerna så färgerna kan vara lite missvisande, dvs mer vitt än silver.

Mer bilder kommer senare hos Carina.


1 Carina:

skriven

Jätteroligt att du kom Gunilla.

Ja du har rätt att fotona är ljusa.

Ungarnas röda färg är djupare o mörkare

i verkligheten.



Bonusbarnen o mor hälsar

Kommentera här: