Många bilder

Mest på Anael, som har varit riktig busig idag. Att busa tar dock på krafterna. Imorse öppnade jag lekhagen. Efter ett tag hör jag att en kattunge piper, när jag går o tittar så ser jag att Anael - på något sätt - har lyckats få upp lekhagen, dvs den del som är tryckt mot bokhyllan. Sen har han kunnat gå in, men inte gå ut igen.

I denna glugg brukar jag fota kattungarna, men när dom är 10 veckor. Jag blev självklart tvungen att ta fram kameran o fota innan jag räddade honom.


Lite längre fram på fm var han ute och vandrade omkring i vardagsrummet. Han såg så söt och liten ut när han satt i denna kattbädd. Marussia kom snabbt fram för att kolla upp på honom.


Sen kom Anaels nya matte o husse och efter att ha busat ett tag blev kattungarna väldigt trötta. Här är det Anael närmast kameran och bakom honom ligger Michael.


Efter Anaels nya matte o husse farit hem hade vi middagsfrämmande. Anael var så trött, så trött och han sov väldigt gott, trots att han fick byta arm efter ett tag.

Kommentera här: