Kär i matte

det är vad Raphael är just nu. Jag har haft ett kort besök av Helena med dotter/pojkvän som först var hos Carina för att titta på trillingarna.

På väg hem stannade dom till här och det är ju mycket som har hänt sen förra gången Helena var här.

Som vanligt sätter jag mig i lekhagen, plockar fram o presenterar varje kattunge och föser dom lite milt mot besökarna. Jag visade också att Raphael har ett helt underbart temperament, att han kan ligga stilla på rygg i handflatan. Så fort jag "gav bort" Raphael skulle han bara krångla sig ur dennes famn och så direkt tillbaka till mig. Sötnosen Raphael!

Jag har tränat mycket denna vecka och efter en god middag blev jag lite slö. Jag lovar att lägga upp bilder imorgon istället men avslutar med en bild på Shekinah, som också kan ligga på rygg. Här ligger hon hos husse och myser.
1 Louise:

skriven

Herregud så sööt! :)

Kommentera här: