Full fart

Imorse blev jag nästan lite sen till stan, då jag skulle fånga in kattungarna. När jag kom hem är det full fart, Marussia går och pratar lite då dom är ganska rörliga nu. Hade tänkt ta bort lekhagen idag, men jag väntar till imorgon, då jag är hemma tidigare.

Imorgon blir det besök hos mamma o Jivara. Ska även fota Jivara så ni får se att hon har gått upp en del i vikt. 

Ikväll har jag bara tänkt ta det lugnt och umgås med kattungarna. Tiden går så otroligt fort ändå och det börjar bli dags att ringa och beställa tid för första vaccinationen.

Längtar mycket till fredag då jag far till Carina (med kamera såklart!) och får träffa indianerna, kan bara tänka mig hur mkt som hur hunnit hända där! 
1 Carina:

skriven

Jo här börjar ungarna fara runt mer o mer

i bolådan.Roligt att du kommer.

Ses på Fredag

Kommentera här: