Dolce

har idag fått åka bil igen, denna gång till veterinären. Jag tror att Dolce börjar mer och mer brås på Marussia. Vare sig Marussia eller Dolce tycker om bilåkning medan Jivara har varit så lugn och cool, nästan hela tiden. Sakhi tyckte inte heller om att åka bil, tills han fick åka med Jivara som - kanske lite hårdhänt.... - lärde honom att man är tyst i bilen.

Jag har upptäckt att om jag kör fort så är Marussia tyst, tidigare har det varit tvärtom för Dolce men idag verkade hon föredra att det gick undan. Hade även en filt över transportburen för att det skulle vara enklare för Dolce.

Dolce har alltså varit på återbesök hos veterinären. Alla där tycker hon är så charmig - vilket hon verkligen är. Det är inte bara vi i familjen som tycker det utan alla (utom en då ) tycker hon är ett stort charmtroll. Idag var vi tillbaka för att ta en helt ny provtagning, för att kunna jämföra den första med denna. Förra gången vi var där kollades bara levervärdet - som då såg bra ut.

Svar kommer om 2 dagar och jag hoppas verkligen att det inte har blivit mer fel på värderna.

Dolce var så duktig på bordet, vi brukar tyvärr få vänta ett tag innan vi får komma in, så hon hinner sniffa in sig o idag la hon sig tom ner och bara vilade. Hon skulle vara en dröm att ha framför en domare! Lugn och väldigt charmig!
1 Kicki:

skriven

Ha ha, kan inte låta bli att skratta!! Så det är dääärför du kör som en biltjuv? För att katterna ska vara lugn ;-D Skämt åsido, hoppas att charmtrollet Dolce har fina värden!! Hon är bara för go den tjejen <3 Kram på er!

2 Gunilla, S*Deltas:

skriven

Ha ha, har Mari berättat hur jag kör? ;) Undrar vad polisen skulle säga om jag blev stoppad och jag förklarar varför jag kör så fort? :D

3 Lotta:

skriven

Håller tummar och tassar att proverna är bra.

4 Kicki:

skriven

Njäe, det vet jag inte om hon gjort, men jag minns när du skulle till mig och sa att ni passerade Höga Kusten bron, och 20 minuter senare ringer det på dörren 8-o Lite paff blev jag då!! ;-D

Kommentera här: