Besök av uppfödare

Idag har jag haft trevligt besök. Anna-Lena, Sussie, Lena och Carina har varit hit och tittat på mina små änglar.

Jag har nu fått hjälp med mönster men framför allt fått veta kön på unge nummer 4, så nu blir det en ny presentation av hela gänget igen.   Stort tack till er alla för hjälpen och för ett par trevliga svamliga timmar. 

Korten är tagna när dom är ett par dagar och en vecka.

Unge nr 1, Shekinah, f 23. Födelsevikt 98 g, född med svansen först.
Ängel av enhet och ovillkorlig kärlek. Friar dem som är fast i rädsla och inspirerar till rättvisa, harmoni, sanning och integritet. (Plånbokskort; HOPPET)




Unge nr 2, en kille som heter Anael och är ns 24.  Födelsevikt 114, född med huvudet först.
Ärkeängel av romantisk kärlek, passion och romans, skönhet, konst och musik samt frågor som rör försoning och acceptans. (Plånbokskort; KÄRLEK)




Unge nr 3, en tjej som heter Galgaliel och är f 09 23. Födelsevikt 118 g, född med svansen först.
Ängel över energi och vibration. Hjälper oss att upplösa blockeringar och ger glädje under grå dagar. (Plånbokskort; GLÄDJE)




Unge nr 4, en kille som heter Michael och är n 24. Födelsevikt 125 g, född med huvudet först.
Miraklens ärkeängel. Stöttar under svåra tider, inspirerar till mod, sannfärdighet, tålamod, kärlek och kreativitet. (Plånbokskort; STÖD)




Unge nr 5, en kille som heter Raphael och är ns 09 24. Födelsevikt 112 g, född med bakbenen först.
Helandets ängel. Inspirerar till glädje, vänskap, humor, älskvärdhet, kärlek och kreativitet. Uppmuntrar oss att bli dem vi innerst inne är. (Plånbokskort; MIRAKEL)



1 Marie:

skriven

Så det blev så att även den andra svartsilver var en liten kille :D Absolut ljuvliga bebisar är de. Och jag är så så så sjuk på en svartsilver bebis så du kan inte ana!!! ;)



Men tills vidare måste mina sessor få bo in sig, och vi måste även se att sambon mår bra. :)

Kramis

2 Gunilla, S*Deltas:

skriven

Ja, det är ju lite tokigt att jag inte kan läsa intill på min egen lapp men Anael har alltid varit kille. ;)

Kommentera här: