Äras den som äras bör

De officiella vecko-korten samt gruppkorten är det min man som tar. Han är bättre på att ställa in blixtar etc. De vardagliga korten är det jag som tar.  Jag håller koll på kattungarna och försöker få dom att titta upp, jag vet inte om Lars vill byta med mig heller.

Dagens enskilda bilder har vi lite olika uppfattningar om så han ska bearbeta dom i RAW - vilket ju gör att bilderna blir ännu bättre. Det är bara jag som är dålig på RAW. Linda, kan jag få en snabbkurs kanske när ni kommer ner? 

Kan i alla fall bjuda på två bilder. En från dagens gruppfotografering - den sista innan vi gav upp - och en bild från senare idag. Stolen har verkligen blivit en favorit!  Att det är olika färger på stolen beror nog på att blixtarna stod för nära varandra i samband med de officiella bilderna.

1 Kicki:

skriven

Ha ha, de där bilderna liknar mer de kullbilder jag brukar ta =) Kattungar huller om buller i alla vinklar! Men tur att du har Lars till hjälp, för det är svårt när man är ensam! Kram

2 Linda & Valentine:

skriven

Åh underbara kaosbilder! Det är sannerligen inte lätt att fota kullfoton :)



Klart jag kan ge en liten snabbkurs i RAW :)

Kommentera här: