På besök hos Lady & Lufsen

För ett tag sen var jag till Boden, hälsade på hos Karin en snabbis och även hos Lady o Lufsen (dvs Galgaliel och Anael) en mkt kort timme. Efter att ha pratat ett kort tag med matte till Lady & Lufsen blev jag ju tvungen att ägna mig åt kattungarna. Jag ropade som jag gör när jag ropar på katterna och Lufsen sladdade direkt in till köket medan Lady sladdade in i vardagsrummet!


Bild 2 måste jag bara ha med på Lufsen eftersom det är så typiskt honom. Alla våra kattungar brukar visserligen hoppa rakt ner en bit ifrån bordet/golvet men Lufsen är helt galen. Han kunde hoppa nästan rakt ner på golvet från vårt klätterträd som vi har i hallen!!


Kan någon gissa var Lufsen ligger? 


Jag förstår inte att han ryms i ett litet rum i dockhuset!! 


Lady var betydligt mer stillsam än sin storebror, hon var mest i klätterträdet, även om hon på första bilden är ute på den innätade altanen.




Lady är så otroligt lik sin mor Marussia ibland!

1 Marie:

skriven

Helt underbara bilder på Lady & Lufsen! Så roligt att se bilder på dem igen, och jösses vad de vuxit!! Underbar bild på Lufsen i dockhuset, hur i hela friden kunde han klämma in sig där?! Och jag är väldigt imponerad av hans "hopptalang" även om det ser lite farligt ut att hoppa från sån där höjd.



Klart Lady är lugnare och graciösare hon är ju trots allt en "lady" ;) Jättefina bilder på dem båda, och det är så roligt att se dem igen.



Kram

Kommentera här: