Det blir många bilder på en riktig charmör

Jag har varit hos Sussie måndag och tisdag, då vi har jobbat med Rasstandargruppen. Tisdag kom även Lena förbi och hjälpte till.

Sussie har för tillfället 3 katter hemma, IC S*Busungarnas Loka, S*Busungarnas Allting och så den otroligt söta och VÄLDIGT charmiga kattungen S*Busungarnas Gissa. Så här kommer många bilder (men ändå bara en liten bråkdel) på Gissa.

Det bästa man har sätter man ju på bordet!


Behöver jag ens säga att det blev några små pauser när han kom och lade sig på bordet?


Blöt liten kille efter att ha duschat med äldsta dottern.


Mammakatt Loka är så mysig katt, hon kom flera ggr till mig när vi satt vid bordet och jobbade så vi två pussades en hel del. Här har jag dock varit jobbig och fotat henne när hon försöker sova.


Allting var mera på sin kant men hon är så härlig också. En katt med bestämda åsikter och väldigt snabb är hon också! Även hon fick sin skönhetssömn störd ett litet tag.



Måste bara avsluta med denna väldigt närgågna bild på Gissa, men kolla in hans söta nos. Den är otroligt pussvänlig kan jag tala om!

1 Lotta:

skriven

Härliga bilder och särskilt den första med Gissa...vacker bordsprydnad :-)

Kommentera här: