Det blev inget besök idag heller

hos Finkel (Raphael) pga sjukdom men vi var istället och besökte Jivara, som nu har flyttat till äldsta sonen. Jag hoppas verkligen att han ska tåla henne så att hon får bo hos honom.

Igår när hon flyttade var hon lite orolig men idag när vi var där hela familjen så var hon lugnare och var mycket hos sönerna och knuffade/buffade i synnerhet på äldsta sonen.

Jag/vi kan inte nog tacka min mamma som har haft Jivara hela denna tid och det är förstås jobbigt för min mamma att inte ha Jivara där nu. Man blir så fort van vid att ha sällskap och mamma och Jivara har verkligen umgåtts intensivt. Bla haft långa och givande samtal etc.

Här kommer några bilder på ICS S*Busungarnas Varlhona Jivara, tagna idag. Tyvärr gör bilderna inte henne rättvisa, hon har en underbar grön ögonfärg som hon har fått många komplimanger för (även av domare) o både Marussia o Dolce har hennes gröna ögonfärg.


1 Linda & Valentien:

skriven

Oj men vad stor hon har blivit! Jag känner knappt igen henne, verkar som att hon trivs ypperligt som ensamkatt :)



Kram

2 Marie:

skriven

Vilken skönhet! Underbar vacker, ståtlig som en drottning.

Kram

Kommentera här: