Nytt år, ny start

Har äntligen lyckats ta mig i kragen och börja röja i skräprummet. Min förhoppning är att Marussia är dräktig och att jag ska kunna ha henne där första tiden samt att jag ska kunna sitta där o pyssla - ja, det är ju tanken men jag vet ju redan att det blir mest till att sitta och beundra kattungarna i så fall.  

Förhoppningsvis så släpper snart förkylningen (har väl eg aldrig släppt på hela hösten...) så jag kan komma igång med träningen igen. Tänk så fort man blir sugen på träning och medan jag avvaktar den "riktiga" träningen så passar det väl bra att röja ett par timmar/dag.

Nyår blev en väldigt lugn historia hos oss. Stackars Sakhi tyckte dock det var obehagligt med smällarna så jag satt med honom och tröstade honom. Marussia och Dolce brydde sig inte ett dugg.
GOD FORTSÄTTNING önskar jag er alla 

Kommentera här: