Hemsidan är klar

Min förra hemsida hade jag stora problem med att kunna ta mig in o uppdatera, så jag fick lägga ner den och tanken var att jag bara skulle ha denna blogg provisoriskt men detta har tagit mig mkt längre tid än jag har tänkt. Linda erbjöd sig att göra en hemsida (det är hon som har tagit dom fina bilderna på framsidan, av Sakhi och av Bilkullen) åt mig.

Linda har inte strulat utan det är jag som blev sjuk i höstas och inte har kommit till skott, men till slut kan jag presentera början på den. Det kommer att komma upp mera bilder och information så småningom.

Hemsidan finns på www.deltaskatter.nu.

Ett stort tack till Linda och Hasse. Utan er skulle jag sitta och rycka mitt hår i förtvivlan.

1 Lotta:

skriven

Tittade in på nya hemsidan och den såg väldigt fin ut :-)

2 Marie:

skriven

Riktigt snygg layout, blir kul att se när det fylls på med bilder och information :)

Kommentera här: