VAT

Mannen tog ledigt idag o kan då passa på att ha VAT (vård av katt) medan jag far på träning.

Än en gång - ska kanske skriva som vanligt (!) - så har jag Sakhi i famnen medan jag skriver detta. Han har blivit min stora, mysiga, gosiga nallebjörn. Han älskar att sitta i famnen och ska gosa, helst så nära som möjligt. Sträcker ut en tass och burrar in huvudet mot min hals. Så ibland blir det mycket lite gjort för inte kan jag vägra ta upp en sådan myspropp!

Jag vägde kullen igårkväll och vikterna ser fortfarande bra ut, två hade minskat men det kan ju bero på att Marussia nyss har tömt dom.

Jag sitter o funderar mellan de olika namnen i mitt tema, får nog fundera en liten stund till för jag vill att det ska bli bra namn. Kommer att lägga ut dom här så fort jag bara kan.

Kan i alla fall berätta att det (i nuläget) är 3 tjejer och 2 killar.
1 Joachimeline:

skriven

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera här: