Seg....

Jag har varit väldigt seg idag, gårdagens supertrevliga möte knäckte mig lite - men det beror helt o hållet på körningen. INTE på alla ni som var där!

Ja, könsbyte i kullen kommer det som sagt bli och jag förstår inte att jag inte kan läsa mina egna anteckningar. Unge nr 2 har jag skrivit att det är en kille, men sen skriver jag här på bloggen att det är en tjej.

Vad jag och Helena går bet på är unge nummer 4. Är det en Gabrielle eller är det en Michael, som jag ursprungligen trodde.....

Nu på torsdag kommer Anna-Lena, Sussie och förhoppningsvis Lena också för att titta och klämma lite på kullen så då ska jag väl till slut kunna presentera vad unge nummer 4 är för sort. Tittar man på könet är det en kille men både jag och Helena tycker att h*n har lite brunt i nacken, vilket gör att det skulle bli en tjej.

Idag blir kullen en vecka och jag har nyss väckt mannen, som har jobbat nätter. Ska försöka fota, men frågan är om det inte är lättare att ta hit kullen och fota i vardagsrummet istället för på det trånga kontoret.

Ev blir det foton imorgon istället, men kort blir det.

Viktmässigt går dom upp väldigt bra, det lägsta någon unge hittills har gått upp under ett dygn är 10 gram - förutom Galgaliel som hade backat 1 gram första dygnet. Mycket nöjd med vikterna och med otroligt duktiga Marussia.

Dolce är fortfarande väldigt fascinerad av ungarna men samtidigt också väldigt förskräckt över ungarna och backar om jag lyfter fram en unge för henne att lukta på.

Kommentera här: