Trött o slut o utan röst

men väldigt nöjd med dagen på Nolia idag. Det märktes att det var länge sen Sakhi var på utställning. Från att ha börjat med att ligga under filten (i buren) så blev han modigare och modigare och på slutet var han nog närmare 1,5 timme utanför buren i famnen.

Det var en jämn och bra ström med besökare, kul med så många barn som ville klappa Sakhi.

Ni som kom o hälsade på mig och Sakhi, förlåt att jag inte hade så mycket röst kvar. Nu blir det en stor kopp té för att vila halsen.

Kom gjorde även Camilla och Erika och hälsade på - kul!

Dagens enda nackdel är att jag inte har mycket till röst kvar, inte lätt att låta bli att prata när man är en pratkvarn som jag är - trots att man är hes!

Jag fotade - med mobilen - Sakhi och ska försöka få upp ett kort, men det dröjer. Just nu tänker jag sätta mig framför tv:n och se inspelade program och bara koppla av.

Kommentera här: