Rätt svar och lite annat

Jag måste säga att Marie är väldigt duktig! Nästan full pott! Jag hade också svårt med om det var Kiara (Shekinah) eller Lady (Galgaliel).

Bilden är lånad från Linda och ska användas i Sundsvall, för reklamsyfte. Tack än en gång Linda!

Mina katter är på rad 1, första bilden Marussia, sista bilden Dolce (men hon är ju lätt att känna igen).
Rad 2, tredje bilden Sakhi, sista bilden Finkel (Raphael)
Rad 3 sista bilden är det Lady (Galgaliel).

Övriga katter.
Rad 3 andra bilden fröken Jasmine och tredje bilden Harald blåtand. Båda tillhör Roseanne, S*Bjaro's.
Rad 4, första bilden Zotik, andra bilden Cheyenne och sista bilden är Zummit. Alla tillhör Carina, S*Fairlines.


Har idag varit hos läkaren och fått en hel hög med mediciner utskrivna. Nu kommer jag att bli bättre, även om det kanske tar ett par dagar. Sen gäller det bara för mig att vara tyst och vila rösten, vilket är ett smått omöjligt uppdrag för mig, som gillar att prata.
1 Marie:

skriven

Tackar!! Vad roligt att jag lyckades träffa på så många rätt :D



Hihi förstår din kamp med att försöka vara tyst.. det har jag också mycket svårt för ;)



Krya på dig!



Kram

Kommentera här: