Nu är det bara en dryg timme kvar

Datorn hängde sig ett tag, så jag fick börja om med överföringen av helgens fotografering, mindre kul.... Ska snart fara o ta bort en stor tova på stackars Jivara, hoppas det går bra.

Imorgon är det full fart som gäller. Ska vara inne i stan på em, hem o äta, skjutsa sonen på träning, hem och sen ska jag hinna fara förbi Ramses som bor här i Sävar. Ramses heter eg S*Grevinnans Merlot och jag har försökt fara dit ett tag för att se honom nu.

Onsdag är lika fullspäckad och likaså torsdag. Då ska jag även hinna hämta Finkel innan vi äntligen far ner till Sundsvall på fredag. Denna utställning ser jag verkligen fram emot men det kommer bli jobbigt hinna med 3 katter och vara själv. Lär definitivt inte bli så många kort tagna tyvärr. Räcker nog med ett minneskort för denna resa.

Kommentera här: