En bild på charmören Finkel

När vi kom fram till stugan (som var som en bastu!!) släppte vi in Finkel på toaletten. Han installerade sig snabbt i handfatet och låg gärna där under tiden vi var i stugan. Enda svala stället på toan skulle jag tro.

När jag satt och gosade med honom kände jag plötsligt att han var blöt under tassarna och när jag börjar leta så hittar jag ett rör som det droppar vatten ur. Jag ringde min man som sa att varmvattensberedarens säkerhetsventil hade löst ut.

Mindre kul att ha en torrschampoonerad katt nära vatten..... Jag lyckades få tag på receptionen som trodde det skulle vara svårt att få tag på en rörmokare som kunde komma o titta på röret.

Efter avslutat samtal var vi på väg i säng när sonen upptäcker att det läcker även från handfatets "fot", så det gick inte att använda den heller!

Jag har bott på campingen 3-4 år men detta är första gången jag/vi har upptäckt att det läcker vatten så vi måste ha haft väldigt otur.

Här är i alla fall bilden på vår nya avelshane, som förresten verkar som om han redan börjar bli fertil. Dock dröjer det ett tag innan han får börja träffa honor.

Kommentera här: