Sitter som vanligt

med Raphael innanför tröjan. Han älskar att vara nära och gosa. Förr var det ju alltid Sakhi som kom direkt jag satte mig framför datorn, nu är det Raphael som kommer när han vill sova.

Idag har jag varit hos Carina och jag ville aldrig fara därifrån. Dom är så underbara kattungarna, mina "bonusar". 

My var så lugn och fin, jag fick lyfta hennes ungar utan att hon sa något till mig. Men jag tror det beror på att jag skämmer bort henne med massa fina komplimanger. 

Carina skämmer bort My med massa god mat, som omvandlas till fetaste grädden, för killarna har verkligen bra vikter.

Det är så kul att se hur mycket som händer på så kort tid, det skiljer ju bara tre veckor mellan våra kullar. Fick nyss sms från Carina som skriver att mina charmiga "bonusar" har sovit sen jag for därifrån. Men det är ju inte så konstigt heller eftersom det är jobbigt att vara fotomodell.

Det kommer att komma upp bilder men jag känner mig rätt trött, blev en sen natt eftersom jag inte kunde slita mig från änglarna - igen!

Det är så mysigt att se hur dom gör när det är matdags. Raphael kommer direkt fram till skålen, morrar lite om någon kommer för nära eller försöker flytta hans matskål. Pang, så kommer en stor tass direkt ner i maten.

Galgaliel och Michael tyckte det var lite jobbigt att äta mat men igår lossnade det. Shekinah och Anael är lite mer sansade i maten, äter gärna utan problem.

Alla ungarna har blivit duktiga på att äta torrfoder och dricka vatten. Igår fick dom en större sandlåda och den var spännande. Det är fortfarande väldigt mkt krafsande i lådan och nu har dom lärt sig att göra både nr 1 och 2 där. Till veckan hoppas jag kunna byta ut till den klumpbildande sanden.
1 Carina:

skriven

Tack för besöket idag.Dina bonus barn är hur goa som helst.Och jag längtar efter att få se deras halv syskon snart..speciellt Raphael o Galgael dom är mina favoriter...Okej dom andra me:)



Kram från mig o missarna

2 Marie:

skriven

Förstår att du har svårt att slita dig ifrån dina små hjärtegryn så att det blir mycket nattsuddande ;) Jag får knappt något gjort här hemma vissa dagar för att jag leker och fotar katterna. Så skulle jag ha kattungar här då skulle nog sambon och barnen få påminna mig om att äta, städa och annat ;)



Ser fram emot fler bilder på gänget, de är ju så fina ♥♥♥

Kommentera här: