Shekinah rymmer

Var trött igår så jag la mig lite tidigare än vanligt, dvs före katterna ätit dagens sista måltid utan lämnar vägning/matning till sönerna.

När jag lagt mig i sängen hör jag en duns, men är för trött för att orka gå upp och titta. Efter ett tag hör jag en leksaksboll som låter och det känns inte så troligt att det är Marussia som leker eller Dolce. Sakhi låg bredvid mig i sängen, så honom kunde jag räkna bort.

Hela dagen igår har vi haft Sakhi lös i huset och det gick bra. Hade tom sovrumsdörren öppen inatt och det har också gått bra.

Men eftersom det hade gått så bra igår ville jag inte utmana ödet utan gick upp och tittade. Mycket riktigt, där var Shekina tillsammans med Marussia och Dolce. Jag bar tillbaka Shekinah och ropade sen på killarna som fick sen kolla av och se att alla var där samt väga/ge mat och framför allt höja avsatsen - igen! Tror det är 3e eller 4e gången för denna kull.

Tidigare kullar har jag släppt ut tidigare så att dom här är ivriga att ge sig ut och utforska resten av huset kan jag mycket väl tänka mig. 

Visst ser väl Shekina lite extra busig ut här?
1 Lotta:

skriven

Klart att Shekina måste utforska hela hemmet och få busa med de stora katterna ;-)

2 Kicki:

skriven

Ha ha, är det inte underbart med kattungar ;-) Men änglar börjar kännas lite fel att kalla dessa små underbara busfrön för i framtiden!! Det är så skoj att få läsa om deras eskapader!! Kram

Kommentera här: