S*Deltas Galgaliel är tingad

Fick ett väldigt trevligt samtal imorse och det visar sig att dom som köper Anael även köper Galgaliel. Jag har verkligen haft tur och hittat så bra köpare (ja, det har jag haft varje gång faktiskt). Det känns jätteskönt att Anael och Galgaliel kommer till samma hem, då har dom någon att busa med.

Korten på Galgaliel är från nyfödd till 6 veckor.
1 Marie:

skriven

Åh vad härligt att de får flytta tillsammans!♥♥♥ Förbered familjen på mycket bus och några blomkrukor i kras då och då ;)

Kram

2 Lena:

skriven

Men så kul att syskonen får bo tillsammans.



Jag har tyckt att Galgaliel varit

den sötaste i kullen så jag var

lite förvånad att ingen hängt på låset och norpat sötingen från er..

Fast jag förstod ju att det bara var tillfälligt =)



Kramis Lena och sibbarna i Kåge

Kommentera här: