Idag var det egentligen tänkt

att vi skulle ha ett SÄSK-möte hemma hos Lena, men det blev så få anmälda så vi skjuter på mötet tills nästa gång. DÅ är det definitivt vår och det känns så skönt. När jag tittar ut så ser jag bara stora högar med snö. Det kommer ta lång tid att bli av med detta.

Just nu är kattungarna utslagna, då vi har haft besök av ett litet barn med föräldrar. Från att ha varit lite avvaktande till att våga klappa katterna (och tom ge Dolce flera kramar) tog det eg inte så lång stund. Jättebra för kattungarna att få ha träffat ett litet barn.

Men nu sover dom, både barn och kattungar.

Sitter även o tittar på bilderna från igår när jag var hos Carina och hälsade på indianerna. Det blev en hel del bilder, som kommer senare under helgen. Men jag måste bara visa en - helt obearbetad bild - av en riktig sötnos. Hur charmigt är inte detta?! 
1 Marinettes:

skriven

Syns att han nyss tuttade och somnade med tungan ute, lillhjärta då!

2 Kicki:

skriven

Vilken underbar bild!! Den säger allt om hur mysigt det är med småkissar <3 <3 <3



Kram kram

3 Marie:

skriven

Vilken liten myspropp ♥♥♥, hjärtat smälter direkt!

Kram

4 Lotta:

skriven

Sicken sötnos!

5 Anonym:

skriven

SV: Jag minns inte vem det är utav ungarna! :( kan kolla när jag är hemma hos mamma och pappa någon dag, för jag tror vi fotade dom i samma ordning som dom satt på kull-bilden ? :)



kram

Kommentera här: