Fortfarande bortrest

men det blir nog inte alltför länge till, innan jag kan styra kosan hemåt igen. Saknar förstås familjen men framför allt alla katterna, både stora och små.

Marussia och Sakhi har suttit i koppel igen och denna gång fick Marussia hoppa upp till honom, där han satt på toan, och sniffa på honom. Men vi tar det säkra före det osäkra för säkerhets skull o skyndar långsamt.

Jag har tänkt anmäla Raphael, Sakhi o Marussia till Luleå och Sundsvall, sen får vi se vilka katter som kommer med. Tur att det finns folk som far ner o tittar på Sundsvalls-utställningen utan katt, så jag är inte så himla orolig även om alla tre katterna skulle komma med.  :)

Till veckan är det dags för första vaccinationen - ska bli intressant att höra vad änglarna säger.

Jag har pratat med veterinären ang Dolce och hennes värden och det är underbara nyheter. Hennes värden ligger nu bra och vi ska - för säkerhets skull - ta om ett leverprov om ett år. Om allt funkar bra då kan vi avvakta ännu längre innan vi tar nästa leverprov.

Jag har haft fullt upp hela veckan och inte heller haft så lätt att ta mig till en dator - så det är därför jag har varit lite tyst.
1 Marie:

skriven

Härliga nyheter om Dolce, stort grattis till dina vackra flicka och dig. :)



Tänk vad fort tiden går, är det dags för änglarnas första vaccination!? Är så glad att jag fick träffa de små lurvbollarna, lägger ut bilder från besöket i min blogg idag. Inte hunnit med mig tidigare.



När det är dags för Sundsvallsutställningen, kanske du har tid att titta förbi här en sväng? :)



Kram

Kommentera här: