Ang fotografering

Har fått så många fina kommentarer om gruppbilderna och jag tycker att Kicki's blogg-inlägg beskriver exakt hur det är att försöka ta kullbilder. Det är allt annat än lätt men ibland lyckas man.

Jag beundrar alla som fotar själv, jag är bortskämd med att vi är två, oftast mannen och jag. Han fotar och jag försöker hålla fast busänglarna och samtidigt få dom att titta in i kameran. Inte så lätt alla gånger och ju större dom blir, desto livligare blir dom ju.

Dock har jag lärt mig en sak - tog bara 3 kullar att lära mig - att man ska alltid börja med kullbilderna och gärna ta dom när dom är lite pömsiga. För snabbt blir dom pigga igen. 

Sen ler jag när läser kommentarerna till när folk ska komma hit och titta på kullen. Men jag är likadan, jag får lägga till att det ska bli kul att få träffa dom också, kattungarna är "viktigare". 

Sååå, se till att ni kör försiktigt på fredag, både Sundsvalls-gänget och Boden/Skellefteå-gänget.

Kommentera här: