Testresultat, Marussia o Dolce

Har fått resultaten från provsvaren jag skickade till Australien. Jag har testat Marussia och hon är C/C, har A-blod och har inte PKD-fel. Jag testade även Dolce just på PDK:en eftersom jag gärna ville veta om lill-skruttan kommer få problem med njurarna sen. Även hon klarade sig bra.

Även idag har vi otroligt varmt och skönt men nu börjar det tydligen bli för varmt ute för alla 4 katterna är inne.

Jag har tagit några bilder på Dolce, på hur hon gärna ligger. Våran älskade gose-gumma, hon har verkligen charmat oss alla - ja, alla som möter henne. Det hade varit så kul att ta henne på utställning och få höra vad domaren säger om henne - ja, bortsett från ansiktsförlamningen då - men det går ju tyvärr inte. 
1 Lena:

skriven

Visst är det skönt att få fina resultat på tester så där enkelt via DNA och utan besvär för missarna..

Tänk om det var så för oss människor.

Ibland är vi nog mer noggranna med våra husdjur, men de förtjänar faktiskt all denna omsorg och omvårdnad.

Ska inte glömma att gratulera till de fina resultaten. Grattis !



Kramis Lena och sibbarna från S*Mira Milaia

Kommentera här: