Marussia

Igår låg Sakhi i soffan, i en kattbädd. Helt plötsligt så kommer Marussia upp till honom och han börjar genast att tvätta henne ordentligt, väldigt noga med öronen var han. Till slut får dock Marussia nog och styggt nog jagar bort honom.... 

Idag for jag och Marussia på en liten biltur. Hon fick följa med för att träna sig på att åka bil. Hon har blivit mycket duktigare, idag kunde hon tom lägga sig och slappna av lite. Snart är det dags för henne att åka till veterinären för att ta fiv/felv-prov.

Vi har haft några väldigt fina dagar och jag hoppas det blir fler. Katterna är ute i kattgården och njuter. Marussia är fortfarande den katt som inte vill komma in när det blir läggdags utan man får antingen muta henne eller lyfta in henne.
1 clarellis:

skriven

Visst är det härligt när katterna ligger tillsammans. Vad har du för planer med Marussia...nu blev jag nyfiken ;-)

2 Lena:

skriven

Så duktig du är med att åka på biltur med katterna och öva dem vid detta..

Sen har du ju fina missar också.

Mina katter vill inte heller in på kvällen.

Jag får locka in dem med mat och sen vara snabb att

låsa kattluckan...



Vi ses..

Kramis Lena och sibbarna i Kåge



Kommentera här: