Fortfarande förkyld

men nu har jag ett par dagar då jag har lite att göra o förhoppningsvis får nya krafter. Vädret fortsätter att vara fint här och katterna går ut direkt på morgonen. Imorse gick dom ut före 07 o vägrade komma in. Till slut fick jag in alla utom Dolce som satt och njöt. Jag har dock kommit på ett enkelt men behändigt sätt, jag skakar bara en godisburk så flyger hon in. 

Dolce är väldigt förtjust i mat och när jag lagar mat står hon oftast nära mig och tigger, oftast får hon ingen smakbit men idag fick hon en liten bit kyckling och hon stod troget kvar och väntade på mera smakbitar. Hon hann även sno Marussias smakbit, då Dolce är otroligt snabb vad gäller mat. Om ett tag ska jag väga katterna igen och se om dieten funkar.

Har bestämt mig att inte fara till Sundsvall, jan 2011. Har jag tur så är Marussia dräktig då och nedkomst blir ev däromkring. Jag ska presentera Marussias hane, med foto o stamtavla, lite senare.

1 Lotta:

skriven

Dolce verkar vara ett riktigt charmtroll!

Kommentera här: