Fortfarande förkyld

o jag är snart på väg till hälsocentralen för ännu ett prov. Nåja, jag har fått börja sova på nätterna nu i alla fall. 

Katterna är gärna ute i det fina vädret och bara njuter. Sakhi sitter helst på sin favoritplats, under en hylla, på gräset. Där sitter han även om det regnar. Dolce däremot har ju sitt favoritställe på en hylla, utan skydd, så hon är oftast ganska blöt när hon kommer in. Jivara och Marussia är lite mer smarta och håller sig till hörnen, där dom har lite skydd. Men idag lyser solen.  Ska försöka fota katterna i kattgården någon dag här. Det blir ju så mkt finare kort ute.

Funderar starkt på att anmäla mig till Sundsvall i januari. Dom har dock assistentburen utställning, av någon anledning. Jag har dock ett par veckor på mig att fundera innan anm tiden startar. I så fall blir det nog bara Sakhi som jag tar med mig. Det är lite jobbigt att ha två katter när man är själv.

Kommentera här: