Pyssel

När jag pysslar brukar följande två saker hända. 1) jag brer ut mig ordentligt och 2) jag får sällskap av Sakhi.
1 Lotta:

skriven

Vilken bra hjälp du får av honom som passar dina saker på bordet ;-)

Blev scrapsugen nu men alla mina saker ligger i två kartonger efter flytten.

2 Linda:

skriven

Klart att han ska vara med när det är pysseldags! Valentien är likadan, en gång har jag råkat klippa av hans morrhår :o

3 lovisa:

skriven

sjukt fin katt

4 Lena:

skriven

Ja så är det alltid hos oss när vi ska göra nåt.

Katterna är med på allt.

Mina älskar när jag slår in presenter och

de är superbra på att krusa presentsnören..=)..

Fina Sakhi verkar i alla fall vara en händig katt,

eller ja..han är åtminstone bra på att vara i centrum.



Kramis Lena och sibbarna från S*Mira Milaia i Kåge

5 Linnea, Johan och Smilla:

skriven

Precis så är Smilla också.. hon är alltid framme så fort man ska göra något, det slutar oftast med att hon ligger och sover bland grejerna, eller på en stol bredvid!

Kommentera här: