Leksaker

Jag monterade vattenfontänen, bild lånad från Swecat.
 Vattenfontän i keramik

Sakhi, Marussia och Dolce stod och tittade på när vattnet började rinna. Sakhi, som älskar att jaga vattenstrålar försökte dricka från hålet däruppe, Dolce stoppade ner tasen och skvätte ut en del vatten.  Marussia nöjde sig med att titta på. Jivara har jag inte ännu sett där. Den låter väldigt lite men jag hoppas verkligen att våra skatter kommer underfund med den så småningom.

Idag var jag och CarinaSupercat, där vi tittade på olika saker. Jag kom hem med några leksaker, bla denna (bilderna lånade från Supercat)...

Cat It Senses Play Circuit
och
Kattungehage silver

Kattungehagen har jag och Carina tänkt dela på, eftersom det är så kort tid man behöver den. Onödigt köpa en hel själv och råkar vi nu få kull samtidigt (som det kanske blir denna gång) går den dela så vi får lika många sektioner.

1 Lotta:

skriven

Du ska se att katterna kommer att älska fontänen, det tog Alice 2 dagar innan hon vågade dricka ur den istället för vattenskålen men nu dricker alla katterna ur fontänen oftare än när jag hade skål.



Tror du inte att kattungarna kommer att klättra på gallret i hagen? Själv ska jag köpa en valphage i canvas om Alice nu är dräktig.

Kommentera här: