Första parkett

Igår när jag rensade räkor satt både Jivara och Dolce på första parkett och hoppades få smaka. Självklart fick dom (o Sakhi, Marussia) det. Det är svårt att motstå charmiga katter.

Vårat främmande blev förtjust i katterna och lite förvånade över att vi hade 4. Härligt nog så går det faktiskt rätt bra nu mellan Jivara-Dolce, bara lite fräs i bland.

Behöver jag ens skriva att Dolce charmade främmandet totalt! Han hade nog gärna tagit henne hem, om han bara fick.

Idag är det skiftgång i kattgården, så fort en kommer in ska en annan gå ut. All snö har försvunnit så nu är det bara grönt igen.
1 Kicki:

skriven

Ha ha, klart Dolce måste charma på alla hon ser <3 Det går ju liksom inte bara att motstå henne ;-)

2 Kicki:

skriven

P.S. Glömde skriva - vad skönt att det funkar bättre mellan Jivara och Dolce!! Finns inget värre än när de inte kommer överens de små liven!

3 Linda:

skriven

Haha ja klart han var med på fotot, men det märkte jag inte förän jag satte in bilden på datorn, det var så mörkt i köket :o)



Jag ska posta din skiva idag, måste bara be aron köpa kuvert och frimärke åt mig :)



Pappa sa igår, att Dolce mer än gärna får flytta hem till dom fniss



kram

Kommentera här: