Chanel och Chapurin

Jag har länge skjutit upp att begrava Chanel och Chapurin. Den främsta anledningen är att jag har tyckt det varit väldigt jobbigt att begrava dom små kattungarna men även haft lite problem med var vi skulle begrava dom. För länge sen kom jag på att jag ville begrava dom så att dom får vara nära oss och sin familj men sen var det ju detta med att orka ta tag i det hela.

Att begrava dom var väldigt jobbigt och tufft men nu ligger dom i kattgården och ovanpå har vi planterat lavendel. Vi släppte ut Jivara först men alla katter har varit väldigt nyfikna på lavendelplantorna, nästan som om dom visste att Chanel och Chapurin ligger där.



Jag vet att jag har haft tur som har sluppit detta men jag hoppas att jag inte behöver vara med om det igen på väldigt länge.....

1 Lotta:

skriven

Visst är det tufft och man undrar varför man är uppfödare när det händer. Men vad jag blir lycklig när det går bra och jag njuter av varje kull.

2 Kicki:

skriven

Åh,vad fint du gjort åt dem med lavendel <3 Nu får de vila nära av sin familj! Ja, man är lyckligt lottad att man ännu inte behövt begrava någon, men man vet ju att förr eller senare kommer den dagen....kram

Kommentera här: