Nya vikter på katterna 101106

Alla 4 har gått upp, minst Marussia och mest Dolce. Jag förstår inte att hon fortsätter gå upp i vikt hela tiden och så mycket!! Detta är visserligen ganska nyss efter dom hade ätit och tom fått räkor av mormor.

Nu provar jag ett tredje foder på Dolce så i nuläget har vi tre olika foder åt katterna. Dolce o Sakhi får varsitt och Jivara samt Marussia delar på ett. Marussia visar klart och tydligt att hon är less det fodret nu, måste köpa ett nytt till henne, så kanske 4 olika foder?? 

Dolce

3 719 g

Marussia

3 511 g

Sakhi

5 636g

Jivara

3 584 g

1 Linda:

skriven

Jag kan tipsa om Royal Canin Satiety support, det enda fodret Valentine har gått ner i vikt av, köps hos veterinären :) Men det är rätt så dyrt, har för mig att det kostar 140kr/kg.



kram

2 Gunilla, S*Deltas:

skriven

Jag har ju redan testat två olika foder hos veterinären, så jag ska nog testa detta också när denna säck är slut. :)

Kommentera här: