Mysproppar

Vi har 2 stora myspropppar i familjen, fast den ena går bara till män - det är såklart Dolce. Den andra mysproppen är Sakhi, som kommer till mig! 

Ibland kommer han om jag varit borta ett tag, då vill han att vi ska mysa. Men oftast så kommer han till sängen när jag lagt mig. Igår var en sådan stund och vi myste länge. Han älskar att bli kliad/masserad bakom sitt högra öra. Då blir han så nöjd så han tom brukar dregla.

Även detta kort är taget av den duktiga Linda, dock har jag vänt på honom. Vår stora underbara vackra, charmiga och otroligt snälla Sakhi.

1 Lena:

skriven

Åh så fint foto på Sakhi.

Linda är så duktig men så

är det ju en fin katt hon fotat också !



Kram Lena och sibbarna i Kåge.

2 Iris:

skriven

Vilka fantastiska bilder Linda tar!

Har just fått en kull till och blivit nyfiken på "normal" förlossningsdag för Sibirisk katt. Ville därför samla lite statistik. Vill väldigt gärna veta på vilken dag dina kullar föddes, så många som du kommer ihåg! Svara gärna här eller som kommentar på min blogg...

3 Louise Kareld:

skriven

Himmel så tjusig han är!!!! Och vilket fantastiskt fin foto!



Kram Louise o Signe

4 Marie:

skriven

Fantastisk vacker kille, och superfina bilder!! :)



Hälsningar

/Marie

Kommentera här: