Några bilder

Dolce och Marussia trivs otroligt bra med varandra och bara av det skälet är jag glad att vi valde behålla henne. Jag har upptäckt att hon nog ser lite sämre på vänstra ögat men hörseln.... DEN är det verkligen inget fel på!

Marussia har här Dolce som huvudkudde.


När det är dags för att äta eller Dolce bara känner för det så hoppar hon på Marussia, det händer flera ggr/dag. Det ser så kul ut när hon gör det. Hon försöker även med Sakhi ibland, men han är ju lite tyngre än Marussia och starkare så där blir det inte så mkt lek.

Här är en snabb o eg inte så fin bild på Dolce, då jag eg fotade annat men tog ett snabbkort på fröken bus.


Vi har gott om kattbäddar men jag kunde inte låta bli att köpa ett litet tält (bild lånad från Rusta) till Jivara.

Äldsta sonen satte in en kattbädd där och jag sa att där kommer ju Sakhi aldrig in. Klart han blev tvungen att kolla och jajamen, Sakhi rymdes.


Tog ett snabbt kort av Marussia när jag ändå hade kameran framme.


Rusta hade även en så fin matta att jag blev tvungen att köpa 2 stycken.
1 clarellis:

skriven

Är det en dörrmatta? I såfall måste jag köpa en sådan :-)

Kommentera här: