Fler kort från Sundsvall, del 2

Kommer dela upp korten i ytterligare ett inlägg eftersom det blir så långt annars. Vill man ha bilder, hör av er till mig. Det enda jag begär är att ni nämner mig samt länkar till bloggen. Min mailadress är [email protected]. Jag tog dock inte det långa objektivet med mig, eftersom jag for själv, men hade jag vetat att det skulle bli så många sibbar i panel hade jag nog släpat med det också.

S*AmiliiSibiri's Marina Ladynina blev på lördagen EX1 och på söndagen EX1 samt BIV-T.


S*PreciousBlue's Solnechny luch blev på lördagen EX2 och på söndagen EX1.



S*Salikons Båtsman blev på lördagen CHAMPION.


S*Kneph's Fröken Näbblund blev på lördagen CAC o NOM samt på söndagen tog hon titel CHAMPION.


SE*Muscardinus Vanessa blev på lördagen EX1, BIV, NOM och BIS!!! Stort grattis! På söndagen blev hon EX1, NOM och BIS igen!! GRATTIS!




GIP CH S*Dust & Dawn Nefertiti blev på lördagen CAGBIB, NOM och BIS!! Stort grattis! På söndagen tog hon titel GIP och blev NOM. Väldigt jämnt i panelen men tyvärr tyckte utslags-domaren bättre om en annan katt.



S*Kneph's Sibylla blev på lördagen EX1, BIV, NOM och BIS!! Stort grattis!



En bild på 3 glada mattar. GRATTIS tjejer!!
Jeanette äger Vanessa, Madde äger Nefertiti och Monica äger Sibylla.



S*Bjaro's Harald Blåtand blev på lördagen CAC och NOM. På söndagen blev han också CAC.


Extra kul var det att bredvid mina katter satt Boli Bompa, numera omdöpt till Doris. Doris är Sakhis avkomma, tillsammans med IC S*Stengränds Bellinha Busy Bee, numera Signe. Det var första utställningen för både Doris och matte, men det gick bra. Doris fick CAC både på lördag och söndag.




Resten av katterna kommer en annan dag.

Kommentera här: