Jivara, Marussia o Dolce

Så här fint satt Jivara en dag och väntade på att få gå ut. Självklart fick hon det ett tag senare. Våra katter är otroligt duktiga på att inte sitta och ropa vid dörren utan dom väntar tålmodigt istället. När vi tar fram selen så o sätter på blir dom ivriga och går direkt till dörren. Jivara ÄLSKAR verkligen att få gå ut.



Idag var vi tillbaka till Sakhi - glömde tyvärr kameran- men han är så snäll och fin. Nu kammade jag honom före jag satte på selen och släppte ut Jivara. Sen har jag gått omkring med Sakhhi i koppel inne. Han sätter sig ner och väntar (förgäves) på att Jivara ska komma fram till honom. Ska nog prova ta hem Sakhi nästa vecka, bara för ett besök. Efter besöket hos Sakhi fick Jivara följa med när jag hämtade äldsta sonen. Väl där så visade jag såklart upp Jivara och hon fick så många fina komplimanger. Frun i huset tyckte att Jivara skulle flytta dit, men nja... vi höll inte riktigt med om det. 

Marussia och Dolce umgås ganska mycket. Ofta springer Dolce och jagar Marussia. Det har även hänt ett par gånger att Dolce kommer till Marussia och försöker smutta.


Vi har ju tagit några kort på Dolce, inför annonseringen. Här är ett kort när jag leker med vippan för att få henne att titta upp lite snyggt - och vem kommer då om inte Marussia, som också vill busa.

Kommentera här: