12 veckor

Idag är Fashionkullen 12 veckor gamla. Min vana trogen har jag (försökt) ta profilbilder på vecka 12. Jag kan inte förstå hur två små kattungar kan vara så jobbiga att fota!! Tror baske mig Bilkullen, med sina 5 ungar, var lättare.

Dolce har blivit duktig på att lystra till sitt namn och likaså Gabbana - men det är klart, det gäller ju bara när dom själv vill lyssna. Om jag ropar att det är mat så kommer alltid Marussia först, sen sladdar Gabbana in, sen brukar det vara jämnt vem som kommer sedan, antingen Jivara ell Dolce.

Gabbana gillar verkligen mat - och även Dolce, men han är snäppet värre. Tyvärr har båda två varit dåliga på att äta torrfoder men sen jag började med att ha en skål med torrfoder i vardagsrummet har det blivit lite bättre. Självklart går även Jivara och Marussia dit men det gör ingenting.

Idag har jag städat, sorterat och slängt massa papper. Dolce & Gabbana har verkligen varit hjälpsamma och kastat sig i kartongen (där allt skräp hamnade) för att kunna förstöra skräpet lite till.

Jag har bearbetat många bilder idag o kommer lägga ut dom allteftersom. Men nu till 12-veckorbilderna.






Båda två tröttnade dock på att stirra rakt fram och inte in i kameran. Carina, har du sett vilka fina tofsar dom har!  



En bonusbild på Dolce, bara för att hon är så charmig och hopplös ibland!

Kommentera här: