Snart ny utställning

Snart är det inte länge kvar innan vi far på en utställning igen. Bland det allra bästa är att vi sibbe-ägare försöker sitta tillsammans, surra och ha väldigt trevligt ihop!   Nu far vi till Norge, där jag hoppas att Jivara ska ta sista certet och bli IC, annars får hon vara Champion och det är ju inte heller helt fel.

Marussia följer också med och hon har tagit två CAC så hon har ju chans att bli champion i Norge. Gärna första dagen så hon hinner ta första certet för IC också, tack!

Sakhi och Dolce får vara kvar hemma. Dolce hämtar jag hem strax innan vi far iväg på fredagmorgon. Vi har tänkt åka tidigt, tidigt på fredagmorgon. Dels är det ju skönare att köra när det inte är så väldigt varmt (som det tycks bli på fredag) och dels vill vi även hinna se lite av Trondheim. Själva helgen går åt till utställningen.

Extra glad blev när jag inser att jag hinner vara med i Luleå, mitten av aug. Så nu har jag anmält Sakhi och Marussia dit och även knappat in betalningen.

Sakhi har blivit värsta gose-monstret. När mannen jobbar nätter brukar Sakhi komma upp i sängen 4--5 ggr, gosa och sen börjar han tvätta mig. Jag måste verkligen vara smutsig.   Imorse började mannen väldigt tidigt, den enda som orkade gå upp var Marussia. Sakhi låg kvar i vår säng och Jivara låg i äldsta sonens säng.

Var idag och tog Dolces stygn. Lätt och enkelt när man har bra redskap! Jag har bytt veterinär men var nu tillbaka till samma veterinär som träffade Dolce/Gabbana som små. Hon höll nästan inte på att känna igen Dolce och det är ju bra. Själv ser vi inte längre hennes ansiktsförlamning. Syns bara väldigt lite tycker vi, mest örat som hänger ner.
1 clarellis:

skriven

Lycka till nu i Norge!

2 Linda:

skriven

Lycka till i Norge! Jag och Valentine håller tummar och tassar! Kram

3 Lena:

skriven

Lycka till i Norge !!!

Jag som stannar hemma lovar att hålla tummarna och heja på er alla.



Kul att ni hakar på i Luleå senare i höst =)...

Vi ses.

Kram Lena

4 Stina:

skriven

Ååh lycka till på utställningen och hoppas ni får de supertrevligt och tar hem många fina priser såklart :)

Längtar lite efter att ställa lillan igen(tusan vad jag blivit biten) men vi har ju annat roligt på gång :)

Kommentera här: