Några bilder

Till slut kommer äntligen bilderna jag skrev om igår. Blev fotat lite senare än jag hade tänkt mig så det är taget med den externa blixten. Nåja, nog om det.

Först en bild på en blivande stjärna, Gabbana. Han satt stilla länge och väl idag och att vara modedesigner ingår det ju en massa blixtar och många kort, som ska tas.


Så här har Gabbana börjat sitta en hel del, katt-bädden är nog för liten för honom nu. Det händer att han (o även Dolce) klättrar över och ramlar ut. En kväll när jag skulle gå i säng, hittade jag honom på golvet krypandes. Dom sover fortfarande i min garderob, mest för att lugna Jivara, men är ute mer och mer i vardagsrummet och då går det ganska bra för Jivara. Det är verkligen olikt Jivara, hon brukar inte vara så här när ungarna är i denna ålder.


Dolce får vi fortsätta stödmata och hon är så söt när hon äter. Ibland har hon mjölk runt hela munnen och mitt ♥ smälter när jag ser henne.


Två bonusbilder, en där Dolce ligger bakom Gabbana. I vanliga fall brukar han lägga sig över henne men här ligger han framför henne. Ni ser kanske skillnaden på dom, det skiljer ca 80 gram dom emellan.


För en gångs skull är det Gabbana som ligger helt däckad hos mamma Jivara, annars brukar det vara Dolce som är helt utslagen medan Gabbana fortsätter dia. Gabbana ligger ofta på rygg och på slutet har han börjat snurra i vår famn/händer så han ligger på rygg, då ska man gosa med magen. Dom har ju börjat kurra för ett tag sen båda två och det är fascinerande vad högt dom kurrar.

Kommentera här: