Några bilder

på dom söta och otroligt busiga kattungarna. Dom blev hela 5 veckor igår och idag gick det ganska bra att fota dom en och en men sen när vi skulle ta gruppbilden.... *suck* 



Det gick absolut inte att ha dom stilla för kullfotograferingen, så här blev det bästa kortet med hjälp av "assistent". Efter detta kort gav vi upp och lät dom vara på marken, springa omkring och busa och klättra etc. Allt för att trötta ut dom lite grann men vi lyckades nog FÖR bra!


Jag har tagit lite bilder av den otroligt busiga men ack så charmiga Gabbana. Han låg hos Jivara en dag och blev tvättad och det ville han absolut inte vara med om. Kattmammor får vara med om mycket och vilket tålamod dom har! Gabbana sparkade Jivara med både fram- och bakbenen, han bet henne etc så till slut fick ju Jivara nog och bet till lite lätt, såsom dom gör. Tro nu inte att Gabbana slutade för det, nej han fortsatte ett bra tag till.  
1 Linda:

skriven

JAg blir aldeles varm i hjärtat av att kolla på bilderna, finns det något sötare än kattungar? Jag tror inte det !! Jag är ledsen att jag inte hört av mig om datum än för besök men det kommer jag lovar :)

2 Emilie:

skriven

Gud, de är så fruktansvärt söta! Det är som linda säger, man blir alldeles varm i hjärtat av att se dem! :) Jag skulle själv så gärna ha en liten kattunge men jag tror inte det går :/

Kommentera här: