Utställningar

Nu har jag knappat in betalningar för två till utställningar. Jag har tänkt vara på 3 utställningar innan skolavslutningen, dvs om jag kommer med.

Först ut är Umeå, hemmaplan. Den utställningen är i april och där tar vi med oss Sakhi o Marussia.

Nästa utställning är i Sundsvall i maj, där far jag själv med Sakhi och Marussia och håller tummarna för att dom inte ska upp samtidigt.

Utställning nummer tre är Skellefteå, strax efter skolavslutningen. Där tar vi också med oss både Sakhi och Marussia.

Varför jag har valt att ställa ut Sakhi på så många utställningar nu är ju för att han har väldigt många cert att ta innan han (ev) blir GIP. Det lär nog inte gå lika snabbt och enkelt som det gick från första utställningen i maj till den i oktober, då han blev IP. Dessutom är han lugn och trygg att ha med som sällskap till Marussia.

Ska bli så kul att kunna börja ställa ut igen, dels utställningsbiten men också att få träffa alla trevliga utställare igen. Sen måste vi ju även till Norge (med alla 3 katterna?) då jag hoppas att Jivara ska ta sitt sista cert och bli IC.
1 Kicki:

skriven

Vad skoj att du ska på Sundsvalls utställningen=) Jag kommer att vara där men har ingen katt jag ska ställa, så behöver du hjälp vid eventuell krock är det bara att hojta ;-D

Kram Kicki

Kommentera här: