Sakhi

Jag var förbi mamma en snabbis idag för att hälsa på, gosa och kamma Sakhi ordentligt. Mamma och Sakhi har en liten ritual på morgonen där hon kammar honom - men hon får inte kamma magen och det är ju oftast där tovorna kommer.

Sakhi är så fin och det är så tråkigt att han inte kan vara hemma.   Men han har det jättebra hos min mamma som verkligen skämmer bort honom.

Han är lite rolig Sakhi, när jag ell någon annan i familjen kommer - då är han inte hos min mamma och gosar. Men när hon får annat besök (bla av min bror) så ska Sakhi upp i famnen på mamma och så ska det gosas. Han vet inte HUR han ska göra för att kunna gosa så mycket som möjligt med mamma.

Så kommer vi då och han gosar inte alls med mamma! Det är som om han har dåligt samvete för att han inte kan gosa med oss när han vill och inte vill göra oss ledsna/besviken. Han är bara sååå go', en riktig myspropp och en stor solstråle!

Kommentera här: