Kallt igen

Imorse hade vi -26 så det blir inte mkt gjort idag. Jag hade hoppats att det skulle fortsätta vara milt - gärna mildare - men så länge det är så här kallt vill jag inte bada kattungarna eller ens ta ut dom i bilen.

Imorgon ska jag nog köpa Gabbanas bur, måste in till stan. Det blir bra att buren står här ett tag så han är van det. Jag o en kompis (ev 2) kommer ta tåget till Boden. Ska bli intressant att se vad Gabbana kommer att tycka om det. Där ska vi bla lämna över Gabbana och jag undrar verkligen vad matte E kommer tycka om Gabbana, han var verkligen inte stor när hon såg honom sist! Mycket har hänt under denna tid.

Imorse vaknade vi av att Gabbana morrade under sängen. Han hade hittat en flärp (sånt som blir när man river mjölk-/filpaket) och nu bevakade han den noga. Alla 4 var i sovrummet. Marussia satt på byrån, Dolce var ibland uppe i sängen och ibland under sängen. Jivara var också under sängen.

Han är så söt när han morrar Gabbana - men han menar verkligen allvar, tro inget annat!!

Kommentera här: