Snart är det julafton

Igår tog vi in julgranen för att se vad Dolce skulle göra. Man vet verkligen inte vad som kommer hända med henne i närheten av saker och ting. Hittills så har hon låtit bli granen men vi får väl se när vi ska klä den...

Sakhi älskar mina tovade tomtar som jag gjorde. Jag har nu fått flytta dom till en hög hylla som han inte är på.  

Marussia kommer hem imorgon, äntligen! Jag har fått sms om att dom har parat sig flera ggr så jag hoppas verkligen att hon blir dräktig. Det är så himla tyst och tomt med bara 2 katter.

Var idag förbi Jivara för självklart ska Jivara också ha julklappar! Det är så härligt att se hur bra hon mår älskade gumman - det är verkligen en helt annan katt när hon är själv. Ännu en bild från duktiga Linda.

1 Marinettes:

skriven

Då håller jag tummarna allt vad det går. Ge Sakhi några julpussar från Amandha och mig.

Kommentera här: