Parning

Igårkväll lämnade jag och sonen då Marussia hos Bellman. Vi stannade inte så länge eftersom det verkade gå väldigt bra mellan dom två, dom låg med max 20 cm emellan dom när vi for.

Idag har jag fått ett sms om en första parning och nu är det bara att vänta och se om det tar. Jag hämtar hem Marussia på torsdag igen. För en månad sen var det 4 katter och nu är det så tyst och tomt med bara 2 katter hemma....

Tack Lotta för all tum- och tasshållning, det är tur du har många katter som kan hålla tassarna.

Önskar er en trevlig fjärde advent.

1 Linda & Valentine:

skriven

Jag håller tummarna på att parningen tar och att det kläcks söta små ulltussar om någon månad! Vilket jobbigt beslut du har framför dig, att omplacera Jivara :( Ett litet tips, jag vet att Malin som har Sibericat Zara, hon och hennes kille är sugna på sibbe för dom har flyttat ihop och hon lämnade Zara hos sina föräldrar på landet.

2 Kicki:

skriven

Vad spännande =) Hoppas det tar så du får småbebbar i huset igen - kan tänka mig att du längtar!!! Kram Kicki

3 Marie:

skriven

Håller tummarna hårt att parningen lyckas så att du har små bebisar snart hemma. ♥♥



Tråkigt att du måste omplacera en kisse. Hoppas du hittar rätt familj till henne.



Kram

Marie

Kommentera här: